Pages

Wednesday, November 4, 2015

Dewan Majlis Kahwin Kelantan

Actually ni bukan pasal dewan je taw... nk highlight tajuk je sbb aku dlu pun search dewan kahwin kelantan... tp x jumpa jumpa.. skrg nah utk memudahkan kerja2 korg... x pelah at least aku tulis ni dpt pahala.. sbb  memudahkan kerja korang.. kan kan kan..

Nak memudahkan utk certain org yg malas nk sepahkan rumah, malas nk susahkan fmly gotong-royong,

Dewan

  1. Dewan Jubli Perak (KB)
  2. Dewan Gelanggang Seni (KB)
  3. Dewan Sri Rambai (Jalan Bayam, KB) Dewan ni kecik je..bukan macam dewan sekolah yg besaw tu... Dewan ni aku and tung aku pilih utk majlis bertandang sbb dekat dgn rumah dye... lg 1 adil la utk fmly aku.. x pyh g jauh2.. dewan ni dlu owner dye lain... skrg lain... sbb tu no yg korg kol kat internet tu dah x valid dah.. dlu owner dye Z&H INN skrg  Owner dye Kak Sya Gaya Anggun Bridal.. sewa rm850.. kapasiti 100 org in 1 time...
  4. Dewan Mak Jah (Wakaf Baru, KB)
  5. Dewan KTC
  6. Dewan RTC

Restoran

  1. Restoran Ukir Seri Tanjung (RUSA) 

Banquet


  1. Tunjung Banquet
  2. Kadok Banquet 

3 comments:

habibah said...

salam sis boleh bg cntct dewan makjah tu.

habibah said...

salam sis boleh bg cntct dewan makjah tu.

Replyme said...

Dewan makjah pun kecil je